BREAKING

Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

Ο Ιός "Δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος" ή "Ukash" ή ο ιός των 100 ευρώ


Υπάρχει ένα ιός πολύ δυναμικός τελευταία και καλά είναι να μεταδίδουμε την γνώση και τις εμπειρίες.

Παρότι έτρεχε καί firewall καί αντιιικό, ο ιός που μάλλον μου ήρθε από το ίντερνετ, πήρε τον έλεγχο του υπολογιστή μου, μπλόκαρε τα πάντα και μου έβγαλε ένα μήνυμα, δήθεν από την δίωξη του ηλεκτρονικού εγκλήματος, το οποίο πάνω κάτω έλεγε πως επισκεπτόμουν ιστοσελίδες με παράνομο πορνογραφικό υλικό και θα έπρεπε να πληρώσω πρόστιμο 100 € μέσω κάποιας υπηρεσίας Ukash ή Paysafecard.

Βεβαίως, μήτε μεμπτές σελίδες επισκεπτόμουν, αλλά και έτσι να ήταν, ποτέ δεν θα πίστευα πως η Δίωξη μαζεύει τυχαία προστιμάκια των 100 € δεξιά-αριστερά.

Ούτως ή άλλως, τελευταία είχε κάποια ύποπτα συμπτώματα ο υπολογιστής μου και σκεφτόμουν να κάνω μια επανεγκατάσταση οπότε, χτυπημένος πια, δίχως δεύτερη σκέψη ξανάστησα το σύστημά μου από την αρχή. Τα δεδομένα τα έχω σε δεύτερο διαμέρισμα του σκληρού και συμβουλεύω να το κάνετε όλοι αυτό ώστε να μπορείς να στήσεις το σύστημα σου στο C: ανά πάσα στιγμή δίχως να κινδυνεύουν αυτά.

Βάζω εδώ και μια εικόνα (που την βρίσκω τώρα στον Ιστό). Εάν δείτε αυτό το μήνυμα, παρακαλώ, μην ψαρώσετε αλλά αντιμετωπίστε το με νηφαλιότητα. Το λέω γιατί είναι αρκετά ψαρωτικό, ειδικά αν σκεφτώ σε πόσο πιο απλοϊκά πράγματα βλέπω να ψαρώνει ο κόσμος (ημέιλ του τύπου "κερδίσατε"! μα αφού δεν έπαιξες, άνθρωπέ μου, πώς να κερδίσεις;!  )

Και μια τελευταία ερώτηση: μήπως είναι τώρα η στιγμή να πάρετε ένα αντίγραφο ασφαλείας από τα δεδομένα σας; ε; μήπως;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © 2013 www.olatrikala.blogspot.com
Design by olatrikala
    Twitter Facebook YouTube